IMG_13059896511112

Logbog / dagbog over sin hverdag og træning ……
Er noget jeg klart kan anbefale.

Mange laver den samme træning fra uge til uge og synes ikke rigtig det nytter noget.
Eller de synes resultater udebliver. ..

Derfor er det en god idé at skrive dine trænings pas ned fra gang til gang.

Ex. Mandag løb 3 km på 17 min. / eller cykling 25 km på 45 min…. eller romaskine 2000 m på 10 min osv…
Næste gang du skal løbe/ cykle eller ro er det jo lidt interessant, om tiden ændrer sig –  distancen bliver længere på samme tid osv. …eller om det går den anden vej

Det samme med styrke træning. ..
Skriv ned hvor mange gentagelser og sæt – samt hvor mange kg i de givne øvelser.
Så kan du hele tiden vende tilbage og se om du er begyndt at løfte tungere – antal rep og sæt
Eller om du forbliver på samme stadie.

Via denne facon er det meget lettere at presse sig selv ud af komfort zonen og herved øge ens egen præstation

(Dog ikke øg for hurtigt – da vi gerne vil undgå skader)

Så skriv din træning ned
Hold øje
Pres dig selv lidt mere
Forbedr din kondi og styrke
Og mærk resultater 🙂

Hilsen Irene Møllegaard
Fitness Atlet
Winners never quit – they fight!!
Close
Like gerne vores side,nu hvor du har mulighed for at få en gratis kostplan :)
Hvis du liker hjælper du os med at blive bedre