Hverdagen ser for mange meget anderledes ud end normalt, og er du hjemsendt på ubestemt tid, kan du stensikkert nikke genkendende til, at det kan være svært at holde de normale og gode rutiner vedlige. Har du taget nogle kilo på, fordi du bevæger dig mindre end normalt, eller har du blot mistet motivationen til at træne, så kan du her få gode råd til, hvordan du kan holde kroppen i gang, selvom du er hjemsendt.

Investér i billigt udstyr og lav dit eget træningscenter i hjemmet

Gik du meget op i din træning, inden Danmark lukkede ned, og er du ked af, at du ikke kan holde din træning vedlige, så kan det være, at du skal bygge dit eget træningscenter i hjemmet. Det behøver hverken at være dyrt-, tids- eller pengekrævende, og på den måde kan du være sikker på, at du altid har muligheden for at træne lige gyldigt hvad.

Lyder ovenstående som en god idé for dig – så find billigt fitnessudstyr til hjemmet. Du kan finde lidt af hvert, og du har derfor også gode muligheder for at skabe et fint lille fitnesscenter i hjemmet, hvor du har alt det fitnessudstyr, som du har brug for.

Sørg for at gå en masse ture eller hop i løbeskoene

Har du ikke plads eller et behov for et træningscenter i hjemmet, kan du også holde kroppen i gang ved hjælp af gå- eller løbeture. På den måde kommer du ud og får en masse frisk luft, mens du også får en masse motion. Eventuelt kan du bruge turene på at udforske dit nabolag, en park i nærheden eller et helt tredje sted. Måske det på sigt bliver sådan, at du slet ikke kan undvære dine gå- eller løbeture, selv når Danmark og din hverdag bliver mere normal igen.