Der findes en række fødevarer, der kan hjælpe dig med at forbedre din potens. Læs mere om dem her.

mad og potens

Vil du gerne forbedre din potens, er der heldigvis meget, som du selv kan gøre. Dermed behøver du ikke at ty til små blå piller med det samme. Her er fem fødevarer, der kan give dig en bedre potens:

  1. Havregryn: Grynene er med til at sænke dit kolesterolniveau, hvilket er godt for din potens. Derudover indeholder de stoffet L-Arginin, der faktisk i forvejen bliver brugt til at behandle problemer med potensen.
  2. Blåbær: Bærrene indeholder anthocyaniner, der bliver brugt til at sænke risikoen for erektil dysfunktion. Så måske skal din nye morgenmad være havregryn med blåbær.
  3. Spinat: Grøntsagen øger blodgennemstrømningen i de nedre regioner, hvilket er lige præcis, hvad du har brug for. Det er faktisk også det samme, som Viagra gør.
  4. Østers: Skaldyrene indeholder zink, der hjælper med at producere testosteron. Det er igen afgørende for, at du kan få den op at stå. Du bør dog ikke overdrive dit indtag af zink, da det kan hæmme optagelsen af andre mineraler.
  5. Fed fisk: Fisk som tun, laks og sardiner indeholder meget omega 3. Det øger dopaminniveauet i hjernen og blodgennemstrømningen i kroppen.

Kilde: https://www.dagens.dk/nyheder/fem-ting-han-kan-spise-bevare-potensen

Close
Like gerne vores side,nu hvor du har mulighed for at få en gratis kostplan :)
Hvis du liker hjælper du os med at blive bedre