Image
Som jeg skrev i min præsentation af mig selv, så er træning en stor del af min hverdag.
Jeg starter 6 af ugens 7 dage, med morgen cardio på tom mave. Da det er inden jeg får morgenmad, er det LISS cardio.
LISS står for Low Intensity Steady Stat og mine pas varer mellem 30 og 40 min. alt efter hvad jeg skal lave.
Jeg kan vælge mellem at ro, løbe og powerwalking.
Om eftermiddagen står den ofte på styrketræning, efterfulgt af en lille smule cardio. Jeg styrketræner 4 dage og holder så 1 dag fri 🙂 Får at give jer et overblik, så kunne en uge se sådan her ud:

Mandag kl. 7.00:       30 min. roning  (inden morgenmad)
Mandag kl. 16.00:     1t45m. styrketræning (skulder, bryst & abs) + 20 min. cardio (intervalløb)
Tirsdag kl. 7.00:         35 min. løb (Inden morgenmad)
Tirsdag kl. 16.00:       2 timer styrke (ben & booty) + 10 min cardio
Onsdag kl. 7.00:        40 min. Powerwalk (Inden morgenmad)
Onsdag kl. 16.00:      1t45m. styrketræning (Ryg & skulder) + 15 min. roning
Torsdag kl. 7.00:       40. min. Powerwalk  (inden morgenmad)
Torsdag kl. 16.00:    1t30m. plyometrics & abs
Fredag kl. 7.00:         40min. Powerwalk (inden morgenmad)
Lørdag kl. 11.00:      1t45m. styrketræning (skulder, bryst & abs) + 20 min. cardio (intervalløb)
Søndag kl. 7.00:       40min. Powerwalk (inden morgenmad)
Søndag kl. 11.00:     2 timer styrke (ben & booty) + 10 min cardio

For at kunne få det hele til at fungere, er man nødt til at planlægge og prioritere. Min første prioritet er min træning og det har det været i mange år.

Close
Like gerne vores side,nu hvor du har mulighed for at få en gratis kostplan :)
Hvis du liker hjælper du os med at blive bedre