Søndagens træninger ;)

løb

Søndag formiddag stod på ryg og bagskulder:

Opvarmning

10 min roning – roede 2,43 KM.

  1. Pulldown 3 X 5-5-5
  2. Pullups 4 X max
  3. SUPERSET 5 X :
    • Deadlift X 10

    • T-bar row X 16
  1. Standing cable backfly X 10
  2. Face pull X 15
  3. SUPERSET X 3
    • One arm kettlebell swings X 15 X 2
    • Kettlebell swings X 30

Til sidst stod den på 30 min. cardio som jeg delte ud på
15 min. roning – roede 3.53 km
7 min. gang
8 min på crosstrainer

Søndag aften tog min træner, og super gode veninde Amanda, og jeg ud i Frederiksberg have. Her løb vi en lille tur som opvarmning, hvorefter vi tog 8 sprints op ad bakken og sluttede turen af med en powerwalk rundt i haven.
Det var ret hårdt, men en super motivation at have Amanda med.

Share
michellekwagner

Til dagligt studerer Michelle ernæring og sundhed på metropol i Kbh, hvor hun er færdig til februar 2015. Ved siden af det bruger jeg meget tid på at ligge kostprogrammer til både folk som skal have hjælp til at tabe sig, samt sportsfolk som gerne vil have mere energi.

Etiket: , , , , , , , , , , ,

Skriv et svar

Or

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*