Refeed day

10547639_1497124930505118_5795475784467651744_n1
Og hvad vil det lige sige?

1 dag om ugen, må jeg spise ekstra kulhydrater i form af søde kartofler, ris og bær..

Sidste gange jeg havde refeed day lavede jeg denne skønne is.

Meget enkelt så skal du bruge:
200g. frosne jordbær
1/2 dl koldt vand
30 g jordbær proteinpulver 

Det du gør er at komme vandet og pulveret i en blender og tænder for den. Tag gerne låget af blenderen når den har kørt lidt, så isen kan blive lækker luftigt.

Nu kommer du dine frosne jordbær i og blender til de er helt blendet sammen med resten.

Kom isen i fryseren i ca. 1 time, hvis du ikke har tålmodighed, så kan mindre godt gøre det

Eeeenjoy

Share
michellekwagner

Til dagligt studerer Michelle ernæring og sundhed på metropol i Kbh, hvor hun er færdig til februar 2015. Ved siden af det bruger jeg meget tid på at ligge kostprogrammer til både folk som skal have hjælp til at tabe sig, samt sportsfolk som gerne vil have mere energi.

Etiket: , , , , , , , , , , , , , , ,

Skriv et svar

Or

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*