Min træning

Image
Som jeg skrev i min præsentation af mig selv, så er træning en stor del af min hverdag.
Jeg starter 6 af ugens 7 dage, med morgen cardio på tom mave. Da det er inden jeg får morgenmad, er det LISS cardio.
LISS står for Low Intensity Steady Stat og mine pas varer mellem 30 og 40 min. alt efter hvad jeg skal lave.
Jeg kan vælge mellem at ro, løbe og powerwalking.
Om eftermiddagen står den ofte på styrketræning, efterfulgt af en lille smule cardio. Jeg styrketræner 4 dage og holder så 1 dag fri 🙂 Får at give jer et overblik, så kunne en uge se sådan her ud:

Mandag kl. 7.00:       30 min. roning  (inden morgenmad)
Mandag kl. 16.00:     1t45m. styrketræning (skulder, bryst & abs) + 20 min. cardio (intervalløb)
Tirsdag kl. 7.00:         35 min. løb (Inden morgenmad)
Tirsdag kl. 16.00:       2 timer styrke (ben & booty) + 10 min cardio
Onsdag kl. 7.00:        40 min. Powerwalk (Inden morgenmad)
Onsdag kl. 16.00:      1t45m. styrketræning (Ryg & skulder) + 15 min. roning
Torsdag kl. 7.00:       40. min. Powerwalk  (inden morgenmad)
Torsdag kl. 16.00:    1t30m. plyometrics & abs
Fredag kl. 7.00:         40min. Powerwalk (inden morgenmad)
Lørdag kl. 11.00:      1t45m. styrketræning (skulder, bryst & abs) + 20 min. cardio (intervalløb)
Søndag kl. 7.00:       40min. Powerwalk (inden morgenmad)
Søndag kl. 11.00:     2 timer styrke (ben & booty) + 10 min cardio

For at kunne få det hele til at fungere, er man nødt til at planlægge og prioritere. Min første prioritet er min træning og det har det været i mange år.

Share
michellekwagner

Til dagligt studerer Michelle ernæring og sundhed på metropol i Kbh, hvor hun er færdig til februar 2015. Ved siden af det bruger jeg meget tid på at ligge kostprogrammer til både folk som skal have hjælp til at tabe sig, samt sportsfolk som gerne vil have mere energi.

Etiket: , ,

Skriv et svar

Or

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*