Hold ud og kom i MÅL

Rigtig mange har svært ved at holde sig til en diæt, en kur mm.

Men man bør følge nogle simple råd for at komme i mål. Det gør jeg, og det fungerer:)

 Her kommer mine råd til en varigt og sundt vægttab:

 –      Sørg for at få dine 3 hovedmåltider samt dine mellemmåltider

–      Spis når du er sulten, og ikke fordi du skal. Man har godt af mærke sult.

–      Spis ikke til du er overmæt. Spis til du er tilpas, og vent lidt tid og se om du er mere sulten.

–      Spis mindre kulhydrater. Undgå specielt de raffinerede kulhydrater, og hold dig til de komplekse kulhydrater som fx groft brød, grov pasta, brune ris.

–      Spis masser af grøntsager

–      Spis frugt med måde, da der er masser af frugtsukker i. Men frugt er selvfølgelig stadig bedre end almindelig sukker.

–      Drik masser af vand. Gang din vægt med 0,033 og find ud af hvor meget du skal drikke om dagen.

 Der er ikke en opskrift på hvordan man spiser rigtigt. Men mærk efter om du virkelig er sulten, eller om du spiser fordi du keder dig eller af en eller anden årsag.

 Med disse råd, vil du kunne nå dit mål.

 Jeg har opnået dette ved at følge dem:

tyktynd

Og jeg er lykkelig for at jeg hang i og holdte ud. Og DET KAN DU OGSÅ 🙂

God dag.

Heidi Leonhardt Marstrand – Kostvejleder og Coach

 

Share
Heidi

Heidi er uddannet kostvejleder og coach og har i mange år interesseret sig for sund kost.

Etiket: ,

Skriv et svar

Or

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*