Måned: juni 2014

Planlæg træningen!

Som jeg tidligere har skrevet arbejder min mand meget, og er pt rejst i en uge. Så når man så er alene med 2 børn, så kræver det ekstra planlægning at nå sin træning. Og så er jeg så heldig,

Share
Udgivet i Bloggen, Fitness bloggen

Søndagens træninger ;)

Søndag formiddag stod på ryg og bagskulder: Opvarmning 10 min roning – roede 2,43 KM. Pulldown 3 X 5-5-5 Pullups 4 X max SUPERSET 5 X : Deadlift X 10 T-bar row X 16 Standing cable backfly X 10 Face

Share
Udgivet i Bloggen, Fitness bloggen Etiket: , , , , , , , , , , ,

Hvorfor træner du så meget?

Det spørgsmål får jeg tit fra venner og bekendte, som ikke helt forstår, hvorfor jeg træner hver dag eller hvordan jeg finder tiden til det. For mig er der altid tid til træning, og for mig er en dag uden

Share
Udgivet i Fitness bloggen Etiket: , , , , , ,

Rösti ca. 330 kcal.

Rösti Ca. 14 stk. Disse kan bruges som tilbehør til aftensmaden, men er også rigtig gode som en appetizer. Ca. 330 kcal per person.   Ingredienser til Rösti 600g bagekartofler 300g gulerødder 2 fed presset hvidløg 2 fint snittet forårsløg

Share
Udgivet i Aftensmad, Frokost, Mad Opskrifter Etiket: , ,

Ude at spise og på diæt

Jeg var inviteret på sushi fredag aften, for at fejre min kærestes søster, som er blevet student.. Jeg snakkede med min coach om at ændre min spisedag til i dag, men vi blev enige om at det var en dårlig

Share
Udgivet i Bloggen, Kost & Ernæring Bloggen Etiket: , , , , , , ,

Husk at stoppe op og nyd nuet

For bare 2 ½ år siden vejede jeg knap 100 kg, jeg var ked af det jeg så når jeg kiggede mig i spejlet, faktisk undgik jeg helst at kigge på mig selv. Men jeg besluttede mig for at ændre

Share
Udgivet i Bloggen, Fitness bloggen, Kost & Ernæring Bloggen Etiket: , , , ,

Logbog/ Dagbog over sin træning :)

  Logbog / dagbog over sin hverdag og træning …… Er noget jeg klart kan anbefale. Mange laver den samme træning fra uge til uge og synes ikke rigtig det nytter noget. Eller de synes resultater udebliver. .. Derfor er det

Share
Udgivet i Bloggen, Fitness bloggen, Trænings øvelser, Uncategorized Etiket: , , , ,

Spørg Mads

Mads-Personlig træner

Spørg mads! Så er det nu i skal skrive i kommentar feltet hvis i ønsker at blive klogere på træning, har spørgsmål til trænings øvelser, muskel opbygning eller noget andet med fitness at gøre, så vil han besvare spørgsmål gennem

Share
Udgivet i Fitness bloggen, Fitness øvelser, Trænings øvelser Etiket: , , ,

Så er den her – weekendens sunde synd!

Den bedste kage jeg længe har bagt, og den skal i da have muligheden for at få opskriften på og selv få smagt!! Proteinbanan-kage uden mel og tilsat sukker: Du skal bruge: 2 moste bananer 3 æg (hvider pisket for

Share
Udgivet i Dessert, Mad Opskrifter Etiket: , ,

Ny på bloggen

Fredagskage Jeg er ny blogger, og synes lige I skal høre lidt om mig og mit forhold til søde sager, til at starte med. Jeg har i meget lang tid-efter mit store vægttab (næsten 17 kg- 10 af dem var

Share
Udgivet i Bloggen, Kost & Ernæring Bloggen Etiket: , ,
Close
Like gerne vores side,nu hvor du har mulighed for at få en gratis kostplan :)
Hvis du liker hjælper du os med at blive bedre